Persoonlijk (Wie ben ik?)
Eigenschappen
Typering
DoortastendDoorzettendIntegerOvertuigendPraktisch
Toelichting
Eerlijk en oprecht handelend en daarbij kan ik snel en praktisch schakelen om de doelstellingen te bereiken. Een doorzetter om de afgesproken gestelde doelen te bereiken. En ik geef daarbij zeker niet op. (Dit betekend niet dat niet reële doelstellingen worden nagestreefd). Ik kan met een aantal korte vragen door de materie prikken om eventuele problemen bloot te leggen en tot oplossingen te komen.
Eigenschappen
Typering DoortastendDoorzettendIntegerOvertuigendPraktisch ToelichtingEerlijk en oprecht handelend en daarbij kan ik snel en praktisch schakelen om de doelstellingen te bereiken. Een doorzetter om de afgesproken gestelde doelen te bereiken. En ik geef daarbij zeker niet op. (Dit betekend niet dat niet reële doelstellingen worden nagestreefd). Ik kan met een aantal korte vragen door de materie prikken om eventuele problemen bloot te leggen en tot oplossingen te komen.
Kwaliteiten (Wat kan ik?)
Ervaringen
Ervaring als:
CCOCEOCOOCSOCTO
Gedurende:
5-7 jaar
In deze branches:
Zakelijke dienstverleningProductie / Industrie
Competenties
Sterke punten
Analyserend vermogenDelegerenKlantgerichtResultaatgerichtStressbestendig
Toelichting
Ik kan goed de lijn uitzetten en de collega meenemen in het te volgen pad. Ik ben van mening dat de klant in grote mate ons succes bepaald en ben daarom erg gefocust op de klantbeleving. Hieruit voortvloeiend analyseer ik de reacties welke dit teweeg brengen bij de werkgever/werknemers. Vanuit dit perspectief kan ik mensen overtuigen voor eventuele nodige verandering. En zorgen voor een beter rendement, betere klantbeleving en hieruit voortvloeiend ook een kwalitatief betere omzet.
Ervaringen
Ervaring als: CCOCEOCOOCSOCTO Gedurende: 5-7 jaar In deze branches: Zakelijke dienstverleningProductie / IndustrieCompetenties
Sterke punten Analyserend vermogenDelegerenKlantgerichtResultaatgerichtStressbestendig ToelichtingIk kan goed de lijn uitzetten en de collega meenemen in het te volgen pad. Ik ben van mening dat de klant in grote mate ons succes bepaald en ben daarom erg gefocust op de klantbeleving. Hieruit voortvloeiend analyseer ik de reacties welke dit teweeg brengen bij de werkgever/werknemers. Vanuit dit perspectief kan ik mensen overtuigen voor eventuele nodige verandering. En zorgen voor een beter rendement, betere klantbeleving en hieruit voortvloeiend ook een kwalitatief betere omzet.